Susumu Yokota a japán elektronikus zenék talán legizgalmasabb alakja, aki bő tizenöt éves pályája során rengeteg műfajban kipróbálta magát... ambient / chill-out, a house legkülönfélébb ágai, breakbeat, kisérleti elektronika, trance és még ki tudja mi minden. Ennek ellenére csak egy eléggé szűk réteg ismeri, amiben mondjuk közrejátszik az is, hogy DJ-ként nagyon ritka alkalmakat leszámítva nem ügyködik, nem követ semmilyen trendet, interjúkat sem igen ad, meg úgy általában nem sokat lehet tudni róla. Videókat sem igen készültek a számaihoz, viszont egy Imery Watson nevű Új Zélandi filmes-designer az ő egyik számát, a 2002-es Red Swan-t használta Sloup című rövidfilmjéhez. Watson egyébként olyan filmeken dolgozott látványtervezőként, mint Batman Begins, a Gyűrűk Ura trilógia, Inkheart, Sweeny Todd, Dr. Parnassus, nomeg az új, Tim Burton féle Alice Csodaországban feldolgozás. A Sloup pedig szimplán zseniális lett, a kép és zene olyan szinten tökéletes egysége, amit nem gyakran látni. Érdemes fullscreenen nézni, szóval klikk ide. Az egyik legfrisebb, újfent valami teljesen új hangzással kisérletező Yokota album, a Mother számaiba, pedig az egyébként eléggé inaktív myspace oldalán lehet belehallgatni.
Sloup (Susumu Yokota: Red Swan)