Buck-Tick... live

 2009.11.14. 13:51

Az elöző poszt folytatásaként megint Buck-Tick, de most élőben, visszafele haladva az időben 2005-től egészen a legelső, 1987-es koncertvideójukig. 

muma -The Nightmare- (2005)

Cyborg Dolly, soramimi, Phantom (2001)

 

M.A.D. (1992)

Moon Light (+Theme of B-T)(1987)

Címkék: rock

A bejegyzés trackback címe:

https://ninjabeat.blog.hu/api/trackback/id/tr551517823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JigsawJohnny 2009.11.17. 18:40:05

Hali! Na regiztem ide, hogy tudjak kommentelni. XD

A B-T live-ban a legjobb!!! Az általad linkelt videók közül nekem a favorit a Cyborg Dolly és a MAD (de a Moon Light is bájos a maga korai bárgyúságában :))).

A Muma koncertváltozatot csak azért nem bírom, mert elég feltűnően Atsushi grandiózus dallamai a refrénben playbackről mennek, ő meg csak mormog rá élőben (kivéve a legelső és a legutolsó refrént, mert ott túl feltűnő lenne :))).

Na mindegy, a többi rox!!! 8-)

Case · http://streetartbp.hu/ 2009.11.19. 01:43:58

Ez a M.A.D live nekem az örök kedvenc tőlük. Amit Atsushi levág az elején a kamerának az valami zseniális. A Muma koncertverzióban meg azt szeretem, hogy még jobban kihozza a szám grandiózus gótkodását, ami miatt már alapból is annyira szeretem. :)
süti beállítások módosítása